kto szuka, znajduje

Mimo, że pogoda nie zachęcała specjalnie do wyjścia to wyprowadziłam swoje zwłoki na spacer. Oczywiście kilka chwil później zaczęło kropić -.- Plan był na co najmniej godzinny spacer, więc nie dałam się wystraszyć. Postanowiłam się trochę poszlajać i tu i ówdzie wetknąć swój duży nos. Natknęłam się tym samym na przepiękne stare uliczki z klimatem. Ja tu myślę o wycieczce nad Ocean albo na Morze, a jeszcze w Auch jest tyle do odkrycia.

Jutro wyjeżdżam na seminarium dla wolontariuszy jakieś 350 km na północ od obecnej lokalizacji. Mimo, że straszą, że miejsce jest nieco odosobnione to mam nadzieję, że jakieś kliki uda się przywieść.

Ostatnimi czasy uświadamiam sobie proste wręcz podstawowe rzeczy. Coś co siedzi na dnie tylko trzeba to wygrzebać. Najważniejsze jest to, że wiem co robić.

IMG_0952m

IMG_0960m

IMG_0962m

IMG_0966m

IMG_0969m

IMG_0975m

tan św. Jakub mnie prześladuje. Chyba się muszę do niego przejść. IMG_0976m

IMG_0980m

One thought on “kto szuka, znajduje

Skomentuj

