iluminacja

Aparat odłożyłam trochę na bok. Żeby nie robić nic na siłę. Dziś deszczowo. Od samego rana. A mnie od kilku dni oświeca. Człowiek myśli, że wie co nieco, a później się okazuje, że jest wielkim głupcem. Wysłuchałam kilku konferecji ojca Szustaka. I jestem zachwycona sposobem w jaki mówi o sprawach ważnych. Trafia do mnie to co mówi o szukaniu siebie i powołania, ale też jego interpretacje pisma i rzeczywistości.

Do pracy się przyzwyczajam, nadal jest spora część, której muszę się nauczyć, ale to żaden problem w takiej atmosferze jaka tam panuje.

I wracam do rysowania. Znaczy. Kopiowania. Do przerysowywania rysunków/ obrazków / grafik, które mi się podobają, albo stanowią wyzwanie.

IMG_0858m

IMG_0879m

IMG_0903m

IMG_0907m

IMG_0913m

IMG_0916m

IMG_0925m

IMG_0931m

IMG_0937

IMG_0938

IMG_0939

Skomentuj

