Auch

Do Auch zajechałam w poniedziałek wieczorem i samo miasto przywitało mnie burzą i deszczem. Zmęczona, ale zadowolona, że po kilku godzinach w różnych pociągach udało mi się dotrzeć do celu, zostałam przywitana przez dyrektora stowarzyszenia dla którego pracę zaczęłam już następnego dnia.

1 września zaczęłam mój EVS, czyli wolontariat europejski. Ekipa IMAJ (stowarzyszenie, w którym będę 10 miesięcy) jest niesamowicie sympatyczna i pomocna. Zostałam bardzo dobrze przyjęta. W raz ze mną jest jeszcze dwóch innych wolontariuszy z Service Civique (Służba Cywilna- we Francji). Każde z nas jednak pracuje w innej części i budynku i struktury IMAJ. Pracuję od poniedziałku do czwartku, więc już dziś zaczęłam weekend i mogłam wyjść na spacer po mieście.

Samo miasto Auch- jest niewielkie, ale urocze. Niewielkie- aczkolwiek największe, w którym mieszkałam jak do tej pory we Francji. Z pierwszych wrażeń to bardzo przypadło mi do gustu centrum historyczne, a alejki tylko dla pieszych przypominają mi troszkę Vieux Lyon tylko z mniejszą ilością przechodniów.

IMG_0643m

IMG_0668m

IMG_0670m

IMG_0675m

IMG_0679m

IMG_0683m

IMG_0690m

IMG_0705m

IMG_0708m

IMG_0709m

IMG_0716m

Skomentuj

